година спілкування

"Хто здоровий, той сміється"
У нашій суспільній свідомості існує одна дуже проста думка, безпосередньо пов’язана з питаннями здоров’я і проблемами його відсутності. «Буде здоров’я - решта все, додасться», - так звучить це багатовікове спостереження. І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення. Здоров’я - це справжнє багатство, наявність якого ми інколи ігноруємо. Здорові люди здебільш рідко замислюються про те, як правильно і розумно влаштувати свій побут і життєдіяльність, щоб їх здоров’я залишалося міцним і надійним на тривалу перспективу. Наше власне здоров’я дуже легко втратити. 
Міжнародний святковий день, спрямований на залучення широкої громадської уваги до цих проблем і питань - Всесвітній день здоров’я, відзначається щорічно 7-го квітня. 
Традиційно наша бібліотека також проводить масові заходи до цього дня. 
Саме 8 квітня в нашій бібліотеці пройшла година спілкування: "Хто здоровий, той сміється".
На захід завітали учні 2-го класу гімназії № 23.


На початку години спілкування бібліотекар молодшого абонементу Гнатюк Вікторія познайомила дітей з виставкою книг, присвячених темі здоров’я: 
"Бібліотека на стражі здоров’я".


Крім того учні разом з бібліотекарем згадали прислів’я та приказки про  здоров’я.
Бібліотекар провела з учасниками заходу бесіду про ставлення наших предків до здоров’я та загострила їх увагу на правильному харчуванні українців.


Гнатюк Вікторія поспілкувалася з учнями про здоровий спосіб життя, його основні складові та значення вітамінів та мікроелементів у житті кожної людини.
Наостанок учасники заходу переглянули цікаві відео ролики: 
"14 фактів про здоров’я та стимул до здорового способу життя", 
"Здоровий спосіб життя".



Бажаємо всім  бути здоровими і життєрадісними! 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Творчість братів Грімм

Всесвітній день дитини

ВЧИМОСЯ ГОВОРИТИ КОМПЛІМЕНТИ