Година корисних порад

Я здоров'я бережу - сам собі допоможу


Здоров'я - це найцінніший скарб людини і про нього потрібно піклуватись змалку!
Про те, що потрібно знати, щоб зберегти своє здоров'я, якими небезпечними є шкідливі звички, нагадали бібліотекарі учням гімназії №3 під час години корисних порад "Я здоров'я бережу - сам собі допоможу".
"Крокуємо здоровими в майбутнє!"- саме під таким гаслом пройшов цей захід у нашій бібліотеці.




 Під час віртуальної подорожі до "Країни Здоров'я" діти вивчили абетку здоров'я, переглянули відео та мультфільм про гігієну та здоровий спосіб життя, а також ознайомилися із літературою по темі.





Школярі виявили гарні знання, відповідаючи на питання вікторини та взяли активну участь у фізкультрозминці.
Наприкінці заняття малеча із задоволенням спробувала свої сили та спритність у спортивних змаганнях.

















Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Творчість братів Грімм

Всесвітній день дитини

ВЧИМОСЯ ГОВОРИТИ КОМПЛІМЕНТИ