Вікторина

 "Я у світі не один, що я знаю про тварин..."


Всесвітній день тварин, або Всесвітній день захисту тварин, що відзначається в усьому світі щорічно 4 жовтня, був заснований на Міжнародному конгресі прихильників руху на захист природи, який проходив в 1931 році у Флоренції (Італія), і покликаний звернути увагу людства на проблеми інших мешканців планети.



Саме Дню захисту тварин було присвячено захід, що відбувся напередодні у нашій дитячій бібліотеці на Київській. Для учнів 2-го класу гімназії №23 бібліотекарі підготували та провели вікторину "Я у світі не один, що я знаю про тварин".







Дивний світ панує навколо нас... Познайомитися з ним школярикам допомогли цікаві і пізнавальні вікторини, загадки, ребуси про тварин. Неабиякий успіх у дітлахів мала тематична книжкова виставка "Прочитати, побачити і... здивуватися".




За допомогою чудово оформлених ілюстрованих дитячих енциклопедій та природничих журналів, представлених на ній, наші читайлики поринули у захоплюючий і дивовижний світ комах, плазунів, птахів, ссавців, мешканців морів та океанів...



Неймовірні враження у малечі викликала родзинка заходу - міні-експозиція імпровізованого бібліо-музею тварин.




Тож, давайте не забувати про те, що ми одна велика сім'я на нашій блакитній планеті і, роблячи добру справу, допомагаючи братам нашим меншим, ми допомагаємо собі! 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Творчість братів Грімм

Всесвітній день дитини

ВЧИМОСЯ ГОВОРИТИ КОМПЛІМЕНТИ