Година здоров’я

До Всесвітнього дня боротьби з тютюнопалінням 

           30 травня в бібліотеці-філіалі № 13 головний бібліотекар Добровольська Н.С.  провела годину здоров’я «Як не потрапити до біди».


На заході були присутні користувачі бібліотеки. Куріння тютюну — найпоширеніша звичка, яка руйнує здоров'я людини. Немає сумніву у тому, що з вживанням тютюну пов'язана велика кількість всіляких хвороб, а при зловживанні курінням — можуть виникати надто небезпечні недуги. Пристрасть до тютюну вважається також як хвороба, що відноситься до розряду наркоманій. Численними науковими дослідженнями доведено підвищений рівень смертності серед курців. Присутні познайомилися з літературою про тютюнопаління і переглянули відео ролик «Казка про шкідливість паління».




Кожен сам вирішує, курити чи не курити, проте правильний вибір може зробити тільки той, хто вже здатний відповідати за свою поведінку, за своє здоров’я та за своє майбутнє взагалі. А що таке здоров’я? Здоров’я – найбільше багатство.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Творчість братів Грімм

Всесвітній день дитини

ВЧИМОСЯ ГОВОРИТИ КОМПЛІМЕНТИ