ЇЖАЧОК ЕРНЕСТ ПОСПІШАЄ НА ДОПОМОГУ!

 

«Усе почалося з одно­го маленького чорно-білого ескізу їжачка, якого я намалювала на клапти­ку паперу, — розповідає автор­ка, лікарка за фахом і художниця за покликом душі Ірина Шатинська.


Це вже пізніше я зрозуміла, що він на­гадує мені мого 8-річного сина Ернеста. Їжачку я дала таке ж ім’я. І почала розповідати сину різні історії про героя - колюч­ку — іноді кумедні, а подеколи й сумні. З часом пригоди їжач­ка ставали більш захопливи­ми і непередбачуваними. На­тхнення приходило звідусіль.


«Іжачок Ернест» - це дитяча книга-артбук з ексклюзивними та яскравими ілюстраціями, призначена для читачів молодшого  віку, від 4 до 9 років, а також їхнім батькам.


В частині ПРИГОДА маленькі читачі можуть співпереживати їжачкові та його другові, проте все закінчиться гепі-ендом. В книзі також досить кумедних моментів, зокрема у розділі про банановий човен та грибний дощик.



Книга вчить діток бути співчутливими та толерантними, а також винахідливими й не впадати у відчай, адже безвихідних ситуацій не буває. Ернест завжди знаходить вихід, як здавалось, із найскрутніших обставин.



Це збірка окремих коротких оповідань від однієї до трьох сторінок, кожна проілюстрована однією, двома ілюстраціями. Ілюстрації були виконані акрилом на бавовняних полотнах або ДВП, покритому акрилом.





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Творчість братів Грімм

Всесвітній день дитини

ВЧИМОСЯ ГОВОРИТИ КОМПЛІМЕНТИ