"МІЙ ТАТО СТАВ ЗІРКОЮ" - СПРАВЖНЯ КНИЖКА ДЛЯ ДІТЕЙ


"Мій тато став зіркою» - книжка про світло й надію від письменниці, поетеси, перекладача Галини Кирпи.
Ми живемо у складний час. В країні йде війна, багато людей гине і до Небесної Сотні додаються нові імена. Ніхто не знає, коли припиниться кровопролиття. Ростуть діти. І в процесі свого дорослішання вони мають чітко усвідомлювати, що відбувається насправді. Але як говорити з дитиною про війну, біль, смерть, втрати?.. Це так непросто... Проте авторці цієї книги вдалося розповісти про все це так, що серце завмирає навіть у дорослих.


«Мій тато став зіркою» – зворушлива оповідь маленької дівчинки, тато якої загинув на Майдані. Дівчинки, якій важко змиритися з тим, що тато вже не пригорне її міцно-міцно, не малюватиме з нею пастельками тополю аж до неба, не побачить її маленької сестрички. Героїня книжки роздумує про зовсім не дитячі теми: смерть, барикади, гради та біженців. Але полеглий за правду тато світить їй із неба яскравою зіркою…


Галина Кирпа розповіла про сприйняття твору дорослими та маленькими читачами:
«Всі дорослі, мої знайомі, кажуть, що плакали, коли читали цю книжку. І я, коли писала її, також плакала, - зізналась авторка. - А діти зовсім по-іншому сприймають цю історію, тим паче, коли мама героїні каже, що її тато став зіркою. Це дорослі розуміють, що це – трагедія, а для дівчинки це є надією. Тато – зірка! Вони колись побачаться. А що, як він сяде на ту тополю і вони поговорять? Дитяча душа так це сприймає. І тут для мене було дуже важливо психологічно правильно все це передати. Передати так, щоб у це можна було повірити».
Авторка каже, що попри дуже непросту тему, що розкрита у книжці, сам твір – про світло, надію та любов.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Творчість братів Грімм

Всесвітній день дитини

ВЧИМОСЯ ГОВОРИТИ КОМПЛІМЕНТИ