АЗБУКА ЗДОРОВ'Я "БЕРЕЖИ ЗДОРОВ'Я ЗМАЛКУ, БО ГОСПОДАР ТІЛА - ТИ!"



7 квітня світова спільнота відзначає Всесвітній день здоров’я. Цей день відзначається вже досить давно, починаючи з 1948 року. Саме в цей рік була створена Всесвітня організація охорони здоров’я, членами якої поступово ставали різні країни світу. На сьогодні це 200 країн, які зробили свій вибір на користь здоров’я людей.





Традиційно День здоров’я відзначається і в дитячій бібліотеці на Київській. Мандруючи сторінками азбуки здоров’я «Бережи здоров’я змалку, бо господар свого тіла ти!», маленькі читайлики 2 класу гуманітарної гімназії №23 мали змогу потрапити до «країни здорових людей». З першої сторінки вони взяли участь у вікторині і перевірили свої знання про гігієну та чистоту. 




Перегортаючи наступні сторінки, дітки прослухали цікаву розповідь про складові здоров’я, відгадували загадки, пограли у гру «Так чи Ні".





 Не обійшлося й без веселої ритмічної розминки...




Сподіваємося, малеча скористається підібраними порадами, правилами, які навчать дбати про своє здоров’я, допоможуть зберегти його та навчать здоровому способу життя.

Доброго вам здоров’я!!!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Творчість братів Грімм

Всесвітній день дитини

ВЧИМОСЯ ГОВОРИТИ КОМПЛІМЕНТИ